dorisinoulu.reismee.nl

Vakantieeee

Hee allemaal,

Deze week is het in Nederland over het algemeen kouder dan hier in Finland, met een gemiddelde temperatuur hier van -7. Nu de eerste toets erop zit en het eerste verslag ingeleverd is, is het tijd voor de skivakantie.

Deze week vakantie ben ik begonnen op een echt Finse manier, namelijk in een cottage in de middle of nowhere. Samen met 3 vriendinnen hebben we een huisje geboekt aan het meer. Helaas zullen we waarschijnlijk geen noorderlicht zien, omdat het deze week erg bewolkt is. We blijven hier tot dinsdag en donderdagochtend zal ik weer vertrekken, deze keer naar Inari, één van de noordelijkste steden van Finland en onderdeel van Lapland.

Over het "gewone" leven valt weinig te vertellen, omdat dit eigenlijk gewoon al heel gewoon is. Ik ben gewend aan de kou en -5 is eigenlijk helemaal niet koud meer. Op sommige momenten mis ik thuis toch wel een beetje, daarom vind ik het ontzettend leuk om zoveel kaarten te krijgen!! Bedankt hiervoor en tot snel!

Groetjes,
Doris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!