dorisinoulu.reismee.nl

Eerste dagen

Inmiddels zit het eerste weekend en de eerste les hier erop! Ik ben nu een week in Oulu en begin me gelukkig al thuis te voelen. Ook begin ik te wennen aan de kou, vanochtend was het namelijk -14 graden. Het kan hier nog veel kouder worden, tot ongeveer -30! 

Donderdagavond was het meteen het eerste feestje, waar we naar één van de studentenflats gingen om gezellig te kletsen. Vrijdagavond hadden we een kennismakingsfeestje in hét studentencafe van Oulu, Caio. Dit café ligt vlakbij de universiteit en is voor mij ongeveer een kwartiertje lopen. Zaterdag stond het eerste ESN (Erasmus Student Network) evenement op de planning, een kennismakingsmiddag. We hebben allemaal kennismakingsspelletjes gedaan, zoals het skiën (te zien op de foto). Daarna gingen we lunchen in het typisch Finse huisje en speeddaten. We sloten deze supergezellige dag af met een barbecue met worsten. Wat ik tot nu toe gemerkt heb, is dat er zoveel feestjes zijn, dat je bijna elke dag wel naar een feestje kan    

Vanochtend was dan ook mijn eerste les op de universiteit, deze les stond alleen nog maar in het teken van kennismaken en uitleg van de inhoud van deze module. Het klinkt allemaal erg interessant, dus ik ga zien hoe het studeren en alle feestjes te combineren valt.  

Ik post trouwens bijna elke dag nieuwe foto's in het album, maar hier krijg je nu verder geen mailtjes van! 

Groetjes,

Doris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!