dorisinoulu.reismee.nl

Stockholm, Umeå en Oulu!

Afgelopen vrijdag kwamen we aan in Sundertalje, een plaatsje vlakbij Stockholm. Die dag erna, zaterdag, zouden we dan met de trein naar Stockholm gaan, wat ongeveer 40 minuten kost. Wij hadden alleen een "klein beetje pech" en zijn door een elektrische storing 3 uur onderweg geweest! We moesten allemaal uit de trein en verder reizen met de bus en metro. Toen we er eenmaal waren, konden we nog maar kort genieten van het prachtige Stockholm voor het alweer donker werd.
Zondag hebben we van Sundertalje naar Umeå gereden. Wij zaten in een soort tuinhuisje, wat heel erg knus was ingericht tot een echt huisje! We hebben daar oud en nieuw gevierd met zalm, nacho's en gevulde eieren.
Zondag gingen we dan eindelijk rijden naar Oulu!! Met veel besneeuwde wegen zijn we gelukkig helemaal veilig aangekomen. Ik heb hier een leuk appartement wat ik deel met 2/3 anderen en zelf een fijne kamer met uitzicht op bos (en veel sneeuw?). De eerste nacht heb ik alvast heerlijk geslapen! Ik ga het hier vast naar mijn zin hebben!

Groetjes,
Doris

Reacties

Reacties

Joke

Klinkt goed Doris! Succes daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!