dorisinoulu.reismee.nl

"Paradijs"

Wat leek op een soort paradijs is inmiddels het gewone dagelijkse leven geworden. Alle lessen zijn deze week begonnen en daarom ben ik vanaf nu ongeveer elke doordeweekse dag op school te vinden, vaak wel maar voor 2 of 3 uurtjes. Ik ben daarom erg blij dat ik zo dicht bij de universiteit woon (: (5 minuutjes fietsen naar het goede gebouw) Ook de toetsopdrachten stromen binnen, maar als ik het vergelijk met Nederland valt het mee. De toetsopdrachten bestaan grotendeels uit groepswerk en doe ik met bijna alleen maar Finnen.

Daarnaast heb ik al verschillende sporten geprobeerd, African Dance in het Fins, body balance en stretching&relaxing! Morgen begint ook mijn wekelijkse Ashtanga yoga cursus.

In de supermarkt is het behoorlijk zoeken, alles ligt hier op rare plekken en heeft vooral hele rare, onlogische namen!! Zo ligt de bacon bij de kaas en de gezeefde tomaten bij de bakspullen. Ik heb nog een tripje gepland, deze keer naar Tampere. Dit weekend, alleen voor education students, staat helemaal in het teken van onderwijs, discussies en feestjes. Ik ga hier van 23 tot 25 februari heen.

De afgelopen week heb ik helaas wat feestjes en bijeenkomsten moeten missen, omdat ik hard moest werken aan de Nederlandse verslagen. Die zijn inmiddels klaar en nu heb ik weer lekker veel tijd!

Groetjes,

Doris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!